ΣΕΤΤΕΑ: Εδώ και τώρα συμβάσεις με αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εργαζομένων

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΕΤΤΕΑ: Εδώ και τώρα συμβάσεις με αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εργαζομένων

Αθήνα 13/2/24

Ακόμα μία φορά κατάστημα φρανσάιζ αλλάζει ιδιοκτήτη. Πρόκειται για το κατάστημα acs Κηφισιάς, στο οποίο έχουμε την 4η αλλαγή πράκτορα από το 2020. Το μοτίβο της αλλαγής πράκτορα συνεχίζεται εδώ και μια 15ετια με αποτέλεσμα να χάνονται από τους εργαζόμενους δεδουλευμένα, ένσημα, προϋπηρεσίες, την ίδια στιγμή που ενώ οι πράκτορες παρατάνε τα καταστήματα χρωστώντας επίσης στον ΕΦΚΑ στην εφορία κλπ , οι μητρικές εταιρείες καταγράφουν εκατομμύρια κερδών, αποποιούμενες τις ευθύνες τους.

Δεν είναι τυχαίο ότι από τους πρώτους νόμους που κατήργησε αυτή η κυβέρνηση το 2019, μαζί με τον βάσιμο λόγο απόλυσης, ήταν ο νόμος της συνευθύνης μητρικών εταιριών απέναντι στους εργολάβους, που έχει να κάνει με την αθέτηση των υποχρεώσεων τους απέναντι στους εργαζόμενους. Βλέπουμε και σε άλλους κλάδους εξάλλου, όπως στον τομέα καθαριότητας στα νοσοκομεία ή τους δήμους, να περνάνε στα χέρια εργολάβων με ότι αυτό σημαίνει για τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Την τελευταία 10ετια η μητρική Acs, ενώ δεκάδες πράκτορες παρατάνε χρεοκοπημένοι τα καταστήματα, κάθε χρόνο καταγράφει κέρδη εκατομμυρίων. Κέρδη τα οποία προφανώς δημιουργούνται από την χασούρα για τους εργαζόμενους στα πρακτορεία από απλήρωτους μισθούς, χαμένα ένσημα, χαμένες αποζημιώσεις.

Η αλλαγή πράκτορα στο κατάστημα Acs Κηφισιάς ενέχει όλους αυτούς τους κινδύνους για τους εργαζόμενους.

Εδώ και τώρα συμβάσεις με αναγνώριση της υπηρεσίας των εργαζομένων για όσα χρόνια είναι στο κατάστημα της acs Κηφισιάς, έπειτα από τις αλλεπάλληλες αλλαγές πρακτόρων.

Να μπουν όλα τα ένσημα που λείπουν στους εργαζόμενους.

Την ίδια στιγμή στον κλάδο μας, έχουμε την μάχη που δίνει το ΣΕΓΕΤΑ για την υπογραφή της πρώτης συλλογικής σύμβασης εργασίας στην Γενική ταχυδρομική, όπως επίσης και το σωματείο εργαζομένων σπηντεξ για την υπογραφή νέας σύμβασης εργασίας, εφόσον λήγει η μετενέργεια της υπάρχουσας τον Μάρτη.

Στον υπόλοιπο κλάδο κυριαρχούν οι εργολαβικές σχέσεις εργασίας όπως συμβαίνει στα ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ ταχυμεταφορές αλλά και στην Σκρουτζ last mile.

Αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε και συμμετέχουμε στην απεργία του ΕΚΑ στις 28 Φλεβάρη

Παλεύουμε και διεκδικούμε

  • Κλαδική σύμβαση εργασίας.
  • Βαρέα ανθυγιεινά ένσημα στους οδηγούς δικύκλων – αυτοκινήτων και τους διαλογείς συσκευαστές.
  • Αορίστου χρόνου συμβάσεις.
  • Επαναφορά του νόμου για τον βάσιμο λόγο απόλυσης και του νόμου συνευθύνης μητρικών εταιριών απέναντι στους εργολάβους.
  • Τήρηση των κανόνων υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.