Ο Χ.Ζαρκινός με αφορμή το ατύχημα στη Motor Oil

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Χ.Ζαρκινός με αφορμή το ατύχημα στη Motor Oil
  • Με αφορμή το ατύχημα στη Motor Oil, ας μιλήσουμε για τις ταμπέλες «ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ» που φιγουράρει σε όλες τις εισόδους των Διυλιστηρίων

Με αφορμή το ατύχημα στη Motor Oil, ας μιλήσουμε για τις ταμπέλες «ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ» που φιγουράρει σε όλες τις εισόδους των Διυλιστηρίων…

«Πρώτα η ασφάλεια»; Είναι γεγονός ότι σε εγκαταστάσεις διυλιστηρίων, το ατύχημα δεν ξέρεις πότε θα σε βρει και κάτω από ποιες συνθήκες.

Οι εταιρείες φιγουράρουν το πρώτα η ασφάλεια, χωρίς να υπολογίζουν το κόστος. Υποτίθεται.

Τι ισχύει: Όταν συνάπτει μια εταιρεία σύμβαση με εργολάβο για την αποπεράτωση έργου, η σύμβαση περιλαμβάνει και την χρήση ΜΑΠ (Μέτρα Ατομικής Προστασίας), με ” Χ ” κόστος και με τις ανάλογες Προδιαγραφές . Αυτό το ” Χ” κόστος οι εργολαβικές εταιρείες προσπαθούν να το επωφεληθούν, π.χ όταν η σύμβαση αναφέρει φόρμες εργασίας NOMEX (πυρίμαχο ύφασμα), αμέσως αμέσως μετατρέπεται σε ΤΥΠΟΥ NOMEX!! Η διαφορά; Στην τσέπη του εργολάβου, παπούτσια εργασίας που από την πρώτη ημέρα βγάζεις ” κάλους ”, γάντια προστασίας που δεν χωράει παλάμη, γυαλιά που το πιθανότερο να επιφέρουν άλλου είδους ζημιά στο μάτι από το να σε προστατεύει. Και όλα ελέγχονται!!

ΩΡΑΡΙΑ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΕΜΠΕΙΡΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Όπως δεν υπολογίζονται τα ΜΑΠ, άλλο τόσο δεν υπολογίζεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.

10ωρα, 12ωρα,16ωρα το σύνηθες ωράριο σε περίοδο γρήγορης αποπεράτωσης έργου, ελεγκτικοί μηχανισμοί ανύπαρκτοι.
Το έμπειρο προσωπικό είναι απαγορευτικό λόγου κόστους, προτιμάτε η λογική περισσότερα χέρια αντί για δύο έμπειρα, πρακτικές μεσαίωνα.

ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: Όταν στο προσωπικό επικρατεί εργασιακή ανασφάλειά, όταν η απειλή της απόλυσης πλανάται, όταν μειώνεται η προσωπικότητα, όταν δεν εργάζεσαι 12 μήνες το χρόνο, όταν.. όταν.. όταν.., μοιραία το λάθος θα γίνει.

ΠΗΓΗ: Left