ΟΣΜΕ: Νίκη, στα 65 το ανώτατο όριο ηλικίας οδηγών για μεταφορά μαθητών

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΣΜΕ: Νίκη, στα 65 το ανώτατο όριο ηλικίας οδηγών για μεταφορά μαθητών

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Μετά τις διαμαρτυρίες,  την κατακραυγή και την με όλους τους τρόπους ανάδειξη,  από την Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ), του ζητήματος της αύξησης του ορίου ηλικίας των οδηγών φορτηγών ή λεωφορείων ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης, η Κυβέρνηση τα μάζεψε, υπαναχώρησε και αναγκάστηκε να αποδεχθεί την πρόταση  της (ΟΣΜΕ), απόσυρσης της διάταξης θέσπισης ως ανώτατο όριο  άσκησης του επαγγέλματος αυτής της κατηγορίας των οδηγών το  69ο έτος. 

Μετά την εξέλιξη αυτή, ως ανώτατο  όριο ηλικίας άσκησης του επαγγέλματος  του οδηγού,  φορτηγού  ή λεωφορείου, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, παραμένει το 67ο έτος

Δεκτή εν μέρει επίσης έγινε η πρόταση της ΟΣΜΕ, σύμφωνα με την οποία το 65ο έτος της ηλικίας, ως ανώτατο όριο άσκησης του επαγγέλματος του οδηγού σχολικού λεωφορείου, θα πρέπει να αφορά και τους οδηγούς όλων των μεταφορικών μέσων με τα οποία μεταφέρονται μαθητές. 

Πλέον το 65ο έτος της ηλικίας, ως ανώτατο όριο άσκησης του επαγγέλματος του οδηγού  σχολικού λεωφορείου, θα αφορά εκτός των οδηγών των κίτρινων σχολικών λεωφορείων και τους οδηγούς των τουριστικών λεωφορείων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται για την μεταφορά των μαθητών. 

Παρά την σχετική πρόταση μας, ώστε και για τους οδηγούς των λεωφορείων των ΚΤΕΛ, να θεσπιστεί ως ανώτατο όριο ηλικίας το 65ο έτος, όταν το όχημα το οποίο οδηγούν μεταφέρει  μαθητές, η διαπλεκόμενη Κυβέρνηση δεν τόλμησε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και αντιμετωπίζοντας το σοβαρό αυτό  ζήτημα της ασφάλειας, με δυο μέτρα και δυο σταθμά, εξαίρεσε τα ΚΤΕΛ και τους οδηγούς τους, αναλαμβάνοντας πλήρως και με αυτό τον τρόπο την ευθύνη, στην περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος κατά την μεταφορά των μαθητών. 

Καλούμε την Κυβέρνηση, να επανεξετάσει άμεσα τη θέση της και να θεσπίσει και για τους οδηγούς των ΚΤΕΛ, το 65ο έτος της ηλικίας,  ως ανώτατο όριο οδήγησης λεωφορείου μεταφοράς μαθητών. 

Η προάσπιση του ύψιστου αγαθού   της οδικής ασφάλειας  ως καθήκον και πρώτιστο μέλημα όλων μας, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση  να συμψηφίζεται και να υποχωρεί έναντι των απαιτήσεων των συμφερόντων. 

Ο αγώνας συνεχίζεται…

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  ΤΥΠΟΥ