+ΣυνΕξέλιξη για το νόθο συνέδριο της ΠΟΣ

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο +ΣυνΕξέλιξη για το νόθο συνέδριο της ΠΟΣ
Συνάδελφοι συναδελφισες

 

Τα όσα ζήσαμε -ως κλάδος έλξης – στο τελευταίο Συνέδριο της ΠΟΣ φανερώνουν το βαθύ & κυρίαρχα πολιτικό πρόβλημα που υπάρχει στην λειτουργία των συνδικάτων και που έχει οδηγήσει στην απαξίωση τους, στην συνείδηση των εργαζόμενων.

 

Δυστυχώς η ΠΟΣ δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
Σχεδόν 100 χρόνια μετά την ίδρυση της,τα όσα συνέβησαν στο 36ο και νόθο συνέδριο της φανερώνουν στους μηχανοδηγούς ότι πλέον το Δευτεροβάθμιο Όργανο αντιπροσώπευσης των σιδηροδρομικών έχει μετατραπεί σε σκληρό κομματικό μηχανισμό που δεν σέβεται τις δημοκρατικές διαδικασίες στα Πρωτοβάθμια Σωματεία. Κομματικό μηχανισμό με μοναδικό σκοπό ύπαρξης την ανέλιξη συγκεκριμένων προσώπων ακόμα και με νόθες διαδικασίες σε ανώτερα συνδικαλιστικά κλιμάκια.
Την ώρα που ένας από τους πλέον δημοκρατικούς και προοδευτικούς Νόμους για τα συνδικάτα & την οργάνωση τους (Νόμος 1264) αμφισβητείτε από τις νεοφιλελεύθερες δυνάμεις της χώρας και που το εργατικό κίνημα βρίσκεται αντιμέτωπο με επιθέσεις σε όλα τα επίπεδα , το συνέδριο της Ομοσπονδίας αποδέχτηκε παράνομα και  πλειοψηφικά (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ)  τις διπλοψηφίες για να εκλεγούν οι Κιουτσουκης -Λεβέντης στην ΓΣΕΕ , ενώ πλειοψηφικά και παράνομα απέβαλε από αυτό 6 αντιπροσώπους. 2 των μηχανοδηγών και 4-όλους- των Σταθμαρχών. 
Ο χειρισμός της πλειοψηφικής εξουσίας με τέτοιο τρόπο, αντιδημοκρατικό,  στην ουσία σπάει την ενότητα στα δευτεροβάθμια συνδικάτα ενώ θέλει τα πρωτοβάθμια να είναι υποχείρια της, αντι για χειραφετημένα και ανεξάρτητα όπως αρμόζει σε μια υγιή ομοσπονδία.
Μια πλειοψηφία σε λογική συνδικαλιστικής καμορας όπου όσοι διαφωνούν δήθεν πολιτικά (ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ) τα βρίσκουν με αυτούς που τους κυνηγάνε “με ρόπαλα” στα συνέδρια της ΓΣΕΕ (ΠΑΜΕ) προκειμένου απο κοινού να φιμώσουν τις φωνές που ενδιαφέρονται πραγματικά και έχουν ως στόχο την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και των συνθηκών εργασίας  όσων εκπροσωπούν, μακριά από κομματικά και άλλα παιχνίδια.
Η +ΣυνΕξελιξη από την πρώτη ημέρα ίδρυσης της αποτελεί πρόβλημα για το συνδικαλιστικό κατεστημένο της Κάνιγγος καθώς ποτέ δεν αποδέχτηκε να βάλει σε δεύτερη μοίρα τα δικαιώματα των μηχανοδηγών , ποτέ δεν συμβιβάστηκε με αποφάσεις που έρχονταν σε αντίθεση με τα συμφέροντα μας  και ποτέ δεν διαπραγματεύτηκε τον πρωταγωνιστικό μας ρόλο στο συνδικάτο με αντάλλαγμα αξιώματα προσωπικά, που δεν έχουν καμία σημασία στο τέλος της ημέρας για τους μηχανοδηγούς.
Η στρατηγική αυτή επιλογή , μας έφερε αντιμέτωπους πολλές φορές με το σύνολο του συνδικαλιστικού κινήματος στον σιδηρόδρομο καθώς η αλήθεια είναι ότι,  «είχαν μάθει αλλοιώς».
Η επιμονή και το όραμα μας για υπογραφή κλαδικής σύμβασης  από την ΠΟΣ , ερμηνεύτηκαν ως προσπάθεια για να μην υπογράφει μια Ομοσπονδία …επιχειρησιακή σύμβαση , ενώ η επιχειρησιακή σύμβαση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και οι 100 προσλήψεις μηχανοδηγών που πετύχαμε με την συμφωνία του Δεκεμβρίου του 2017 -που τόσο πολέμησε το συνδικαλιστικό κατεστημένο – αποτέλεσαν την αιτία για να στοχοποιήσει η πλειοψηφία της ΠΟΣ τους μηχανοδηγούς -ακόμα και τα παιδιά τους- που προσλήφθηκαν ΟΛΑ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανεξαρτήτως πολιτικών απόψεων.
Σε αυτές τις επιθέσεις απαντήσαμε πάντα πολιτικά,  κατεβαίνοντας σε όλους τους χώρους εργασίας , εξηγώντας τις θέσεις μας αναλυτικά σε όλους τους συνάδελφους.
Αυτό μάλλον ενοχλεί ακόμα πιο πολύ.
Με πλειοψηφική απόφαση του 36ου συνεδρίου  της νοθείας , παράνομα αποκλείστηκαν από αυτό δυο αντιπρόσωποι μας,  με το πρόσχημα ότι στις περυσινές εκλογές –την νομιμότητα των οποίων δεν αμφισβήτησε κανείς – ψήφισαν οι νέοι μηχανοδηγοί ενώ βρίσκονταν σε εκπαιδευτική διαδικασία και η εγγραφή τους στην ΠΕΠΕ είχε ΟΜΟΦΩΝΑ ψηφιστεί!
 Τα υπόλοιπα είναι γνωστά σε όλη την Ελληνική Κοινωνία που εμπέδωσε τις τελευταίες μέρες ότι ακόμα και οι κορυφαίοι συνδικαλιστές σε αυτήν την ΓΣΕΕ  προκύπτουν μέσα από νόθες διαδικασίες.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι οι νόθοι την επόμενη μέρα θα πρωτοστατήσουν και πάλι σε συζητήσεις για το ηλεκτρονικό μητρώο μελών και την Οργάνωση των συνδικάτων,  καλώντας τους εργαζόμενους να συμμετέχουν σε αυτά , όταν όλοι γνωρίζουν πλέον ότι το παιχνίδι είναι σικέ και πολλές φορές πουλημένο για μια καρέκλα της ΓΣΕΕ.
Η επόμενη μέρα βρίσκει τους μηχανοδηγούς κερδισμένους σε θέση αξιοπρέπειας.
Δώσαμε την μάχη στο συνέδριο ΟΡΘΙΟΙ απέναντι στο συνδικαλιστικό κατεστημένο,  με βάση τις αρχές που μας διέπουν,  από την ημέρα ίδρυσης της +ΣυνΕξέλιξης.
Παρότι μας ζητήθηκε , οι 5 αντιπρόσωποι της ΣυνΕξελιξης  δεν αποδέχτηκαν να κάνει δηλώσεις μετανοίας στο συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο η ΠΕΠΕ ,  ούτε δέχτηκαν  να δεσμευτεί το Σωματείο για την απόσυρση ασφαλιστικών μέτρων προκειμένου να μπούμε «και οι 74» στην αίθουσα, όπως ζητήθηκε σε “πηγαδάκια”
Είτε 74 , είτε 104 αν η διαδικασία είναι ΝΟΘΑ δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα. 
Η ΣυνΕξελιξη δεν δημιουργήθηκε για αυτόν τον σκοπό , δεν είμαστε το ίδιο , δεν θα γίνουμε ποτέ σαν αυτούς που απαξίωσαν τα συνδικάτα και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια την Ομοσπονδία  Σιδηροδρομικών στην διάλυση.
Και ας έχουν καλά οι νόθοι στο μυαλό τους, ότι για τις αμοιβές και τις συνθήκες εργασίας μηχανοδηγών δεν θα ξανά διαπραγματευτούν ποτέ , τουλάχιστο όσο αυτή η παράταξη έχει την ευθύνη της ΠΕΠΕ. Είναι ανίκανοι και λίγοι, όπως αποδείχτηκε και στην σύμβαση της ΕΕΣΣΤΥ, όπου παρακαλούσαν τελικά μα ενταχθούν στο μισθολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχοντας  θέσει με τις παλινωδίες τους σε κίνδυνο τα συμφέροντα των συναδέλφων στην τεχνική βάση (μετά και τις 21 απολύσεις του περασμένου Αυγούστου).

Είναι απόντες από κάθε διεργασία σε επίπεδο κοινωνίας.

ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για την απελευθέρωση των απολύσεων και την κατάργηση του βάσιμου λόγου από την Κυβέρνηση Μητσοτακη.
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για την επιχειρούμενη κατάργηση των κλαδικών ΣΣΕ στο υπο συζήτηση Αναπτυξιακό Νομοσχέδιο που υποθηκεύει σε βάθος δεκαπενταετίας τα εργασιακά δικαιώματα.
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για την επερχόμενη εισαγωγή ιδιωτών στον κλαδο  των επικουρικών συντάξεων.
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για τα τοπικά σύμφωνα εργασίας με υποκατωτατους μισθούς που προωθούνται με το υπο συζήτηση Αναπτυξιακό Νομοσχέδιο.
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για το προσφυγικό και την επέλαση της Ακροδεξιάς στην Ευρώπη.
Το μοναδικό που τους ενδιαφέρει είναι οι καρέκλες.
Είναι μακριά από κάθε ζωντανή διεργασία & ζύμωση σε επίπεδο κοινωνίας.

Η μάχη ενάντια στο συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο θα συνεχιστεί.
Είτε στις δικαστικές αίθουσες για την ακύρωση του νόθου συνεδρίου, είτε συνδικαλιστικά στους χώρους εργασίας – θα μαστέ εκεί- ΠΑΝΤΟΥ.
Η αρχή του τέλους, έχει ήδη ξεκινήσει για την συνδικαλιστική καμόρα της Κάνιγγος.